Teraz stwórzmy ekran tytułowy. Mamy trochę rzeczy do zrobienia… stworzenie sceny, wyświetlenie naszej grafiki tytułowej, odtwarzanie muzyki w tle, stworzenie prostego interfejsu użytkownika, i przełączenie scen… więc bierzmy się do pracy! Tworzenie sceny Pierwszym naszym krokiem będzie stworzenie pierwszej sceny w naszej grze. Gdy po raz pierwszy wczytasz Godota, w panelu Scena (Scene) powinieneś zobaczysz […]
Miesiąc: czerwiec 2019
Naturalnym początkiem nowego projektu, jest jego stworzenie. Zakładamy, że masz już pobranego i zainstalowanego Godota. Jeśli nie, możesz pobrać go stąd. W tym samouczku używam stabilnej wersji 3.1.1, ale wszystko powinno działać bez żadnych modyfikacji w każdej wersji Godota 3+, mogą być jedynie niewielkie różnice w tym co widzisz na ekranie, a tym co jest […]